اوحدی در جمع فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها:

اجرای اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی می خواهد

 رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است، گفت: قطعا اجرای اقتصاد مقاومتی یک مدیریت جهادی هم می‌خواهد.
  سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن از ماه‌ها قبل برنامه‌های زیادی را انجام داد تا مردم ما چهل‌سالگی انقلاب را نبینند و این هم در حد یک بیان نبود و «جان بولتون» از این طرح به عنوان یک سیاست یاد کرد و گفت حتما ایران شاهد برگزاری جشن چهلمین سال انقلابش نیست و برای این موضوع هم برنامه‌های زیادی را اجرا کردند. 
وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: هر جریان استقلال خواه و آزادی‌طلبانه برای اینکه بتواند ثمر و استمرار داشته باشد باید سه رکن داشته باشد، یک رکن آن ایدئولوژی انقلاب است، رکن دوم این است که باید از یک رهبری حکیمانه‌ای برخوردار باشد و رکن سوم سرمایه مردم است. 
اوحدی با اشاره به قدرت تشخیص امام (ره) یادآور شد: امروز داریم می‌بینیم امام (ره) بیش از نیم قرن از زمان خودش جلوتر بود و این چنین انسانهایی هستند که برای به ثمر نشستن و استمرار انقلاب تضمین هستند. 
ادامه در صفحه3
اجرای اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی  می خواهد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه