«اقتصاد مقاومتی» کامل ترین نسخه برای وضعیت کنونی اقتصاد کشور است 


 حجت الاسلام علی سالاری، گفت: اقتصاد مقاومتی کامل ترین و جامع ترین نسخه برای درمان وضعیت کنونی اقتصاد کشور است.
به گزارش اقتصاد سرآمد،  حجت الاسلام علی سالاری ضمن تبریک حماسه آفرینی ملت ایران در روز 22 بهمن ماه امسال، اظهار داشت: یکی از نعمت های بزرگ برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، داشتن رهبری حکیم و فرزانه است که به خوبی و با درایت کامل انقلاب را هدایت و صیانت می کنند.
وی  با اشاره به اینکه زعامت مقام معظم رهبری همانند زعامت ائمه(ع)است، گفت: اگر در سخنان و خطابه های معظم له به خوبی توجه کرده باشید، ایشان همیشه و در همه حال سخنانی هایی ایراد می فرمایند که بعدها صحت و درستی آنها برای همگان عیان می شود.
حجت الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئله اقتصادی مقاومتی بود که باید اعتراف کرد که مسئولان و مدیران دولتی به این مهم و ایده اقتصادی توجه چنانی نداشتند و اکنون ثمره این بی توجهی را به عینه در جامعه و ساختار اقتصاد کشور ملموس است.
این پژوهشگر  حوزوی با اشاره به اینکه عملیاتی کردن «اقتصاد مقاومتی» در کشور، وضعیت اقتصادی را به کلی دگرگون می کرد، گفت: متاسفانه برخی به اشتباه معنای اقتصاد مقاومتی را با اقتصادی ریاضیتی اشتباه می گیرند در حالی که این دو مقوله کاملا از هم جداست.
وی تصریح کرد: اقتصاد ریاضیتی در شرایط بحرانی و معمولا جنگ اجرا می شود، ولی اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه برداشته های داخلی خود برای بی نیاز شدن از دشمنان و دولتهای بیگانه.
حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی کامل ترین و جامع ترین نسخه برای درمان وضعیت کنونی اقتصاد کشور است، گفت: عملی شدن اقتصاد مقاومتی نه تنها می تواند ستون های اقتصاد نظام و دولت را استوارتر از گذشته نماید، بلکه می تواند تحول آفرین باشد، امری که برخی از مدیران و مسئولان آن را به دست فراموشی سپرده اند.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اکنون که فشارها و تحریم های دشمنان برای درهم کوبیده شدن استقامت و اقتدار ملت ایران چندین برابر شده است، باید با اتکا بر توان داخلی یا همان اقتصاد مقاومتی و نیز استفاده از کالای ایرانی و تحریم کالای خارجی وارداتی به اقتصاد این مملکت و نظام کمک کنیم.
حجت الاسلام سالاری در پایان گفت: در صورتی که نتوانیم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کشور را عملیاتی کنیم بی شک باید اذعان کرد که اقتصاد کشور وضعیت بدتری به خود خواهد گرفت.
  «اقتصاد مقاومتی» کامل ترین نسخه برای وضعیت کنونی اقتصاد کشور است 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه