مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره:

صنعت نفت پس از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشته است

 مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه صنعت نفت پس از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه فشارهای خارجی چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ اقتصادی، این فرصت را به ما داد تا بتوانیم با همت و اقتدار و بهره‌گیری از دانش داخلی، كشور را از این فشارها بیرون آورده و در تمام رده‌ها به پیشرفت قابل توجهی برسانیم.
 به گزارش اقتصاد سرآمد، دکتر محمدحسین دانشفر در نشست صمیمی با روسا و کارکنان منطقه لاوان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از این نشست، گرامیداشت ایام‌ا... دهه مبارك فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دیدار با شما عزیزان و رسیدگی به برخی مسائل است.
وی گفت: اگر ما اینجا جمع هستیم نتیجه انقلابی است كه در كشور رخ داد و باعث بروز توانایی‌هایی در كشور و میهن عزیزمان به‌ویژه در شركت نفت فلات قاره شد. پس از انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، كشور زیر فشارها و تحریم‌های زیادی قرار گرفت كه در راس آن تحریم‌های صنعت نفت و گاز بود. وجود این مشكلات باعث شد تا ما استقلال خود را پیدا كرده و بر مشكلات با تمام كاستی‌های موجود تا حد امكان غلبه كنیم. کارکنان صنعت نفت در این سال‌ها با وجود تحریم‌های پس از انقلاب و با بهره‌گیری از دانش داخلی توانستند چرخ‌های اقتصاد کشور را بچرخانند كه همه این‌ها مرهون انقلاب و دست‌های پرتوان و غیرت و مردانگی شما عزیزان و متخصصان صنعت نفت است.
وی افزود: امروز ما در فلات قاره در ابعاد مختلف به‌ویژه حوزه‌های فنی و تولیدی نفت و گاز به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و حتی می‌توان گفت ما یك سر و گردن از متخصصان خارجی بالاتر هستیم. پیش از انقلاب همه كارهای تخصصی و تعمیراتی توسط نیروهای خارجی انجام می‌شد درحالی كه امروز همه كارهای مربوط به این صنعت توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود كه جای شكرگزاری دارد. 
وی در ارتباط با مسائل روز گفت: ما امروز در یك جنگ تمام عیار اقتصادی در حوزه نفت و گاز هستیم و باید به‌گونه‌ای عمل كنیم كه بتوانیم بازار را در دست خود بگیریم. وظیفه ما و شما در این مقطع زمانی انجام وظایف محوله به نحو احسن است و باید نقش خودمان را در تامین اقتصاد كشور در حوزه صنعت نفت با همت و غیرت ایفا كنیم. 
صنعت نفت پس از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشته است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه