لزوم جدیت بیشتر در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی باید خیلی جدی‌تر باشیم.
حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره شیوع کرونا اظهار کرد: ما در خصوص مساله فاصله‌گذاری اجتماعی باید خیلی جدی‌تر باشیم تصور من این است که برخی از مردم هنوز این مساله را جدی نگرفته‌اند و این می‌تواند هزاران نفر از عزیزان ما را از بین ببرد، تمام سیستم و نظام باید این را به مردم برساند که این یک خطر جدی است.
وی ادامه داد: عده‌ای هستند که خطر را جدی نگرفته‌اند و از طرفی عده‌ای هستند که نمی‌توانند از خانه خارج نشوند، در واقع کسانی‌که از لحاظ اقتصادی وابسته به کار روز هستند تا بتوانند پولی به خانه ببرند گرچه برای آن‌ها بسته‌های حمایتی پرداخت شده اما کافی نبوده و باید حمایت شوند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما تاکنون زمان را از دست داده‌ایم و در همین ایام که نوروز بود مقداری همراهی بوده است اما به نظرم همین که معادل ۴۰، ۵۰ درصد سال گذشته مردم به سفر رفته‌اند بهای زیادی داشت و در آینده نیز خواهد داشت. گرمابی اضافه کرد: شاید قرنطینه طولانی مدت امکان‌پذیر نباشد اما باید مدتی اجبار در خانه ماندن مانند یک هفته اخیر وجود داشته باشد تا بتوان زنجیره شیوع کرونا را قطع کرد. باید توجه داشته باشیم که وقتی در کشورهای مختلف دنیا تلفات با سرعت بالا می‌رود ممکن است ما هم به شرایطی برسیم که تلفات ما خیلی زیاد شود.
لزوم جدیت بیشتر در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه