سهم ما از معادن‌مان چیست؟

مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: دیروز بر اساس گزارشات واصله از استان کرمانشاه، در شهرستان گیلانغرب، یکی از معادن ریزش کرده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، او افزود: این معدن در نزدیکی روستا سرتیتان است و 3 تیم عملیاتی و یک  تیم واکنش سریع به وسیله بالگرد به محل حادثه اعزام شدند. عملیات آواربرداری آغاز شده است و یک نفر از کارگران این معدن جان خود را از دست داده است.
سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت مصدومان در حادثه ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب و امداد رسانی به آنها توضیح داد.محمد نصیری درباره جزئیات بیشتر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان اظهار کرد: طبق آخرین گزارشی که اخذ شده است ریزش خفیف بوده است و بر اساس آن ۴ نفر مصدوم شده‌اند.وی تصریح کرد: در این حادثه یک نفر جان‌باخته است و  ۳ نفر مصدوم شده‌اند از ۳ فرد مصدوم شده دو نفر به بیمارستان قصرشیرین و یک نفر هم به بیمارستان کرمانشاه انتقال داده شده است.
در عین حال، فرماندار گیلانغرب هم گفت: هفت تن در معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند.
کوروش محمودیان افزود: این حادثه ظهر دیروز رخ داد و به احتمال زیاد تاکنون یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده است.وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن از نوع بیتومین شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند.نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و ۲ تن حالشان وخیم است که به احتمال زیاد یکی از این افراد تاکنون فوت کرده است.
سهم ما از معادن‌مان چیست؟
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه