رئیس اداره گاز ناحیه سرپل ذهاب

سرپل ذهاب؛ ناحیه برتر گازرسانی کرمانشاه شد

کرمانشاه- اداره گاز ناحیه سرپل ذهاب توسط کمیته بهره‌برداری به عنوان ناحیه برتر آذرماه استان کرمانشاه انتخاب شد.
 اداره گاز ناحیه سرپل ذهاب به عنوان ناحیه برتر گازرسانی در آذرماه ۱۴۰۲توسط کمیته بهره‌برداری انتخاب شد.حامد احمدیان رئیس اداره گاز ناحیه سرپل ذهاب ضمن تبریک این موفقیت به همکاران خود، اظهار داشت: این انتخاب بر اساس عواملی همچون تکریم ارباب رجوع، ایمن سازی موارد ناایمن، وصول مطالبات و پیگیری ساختمان در حال احداث ناحیه سرپل ذهاب صورت گرفته است.وی بیان داشت: اینجانب وهمکارانم این افتخار را داریم که به بهترین شکل درخواست های مشترکین را مورد پیگیری قرار داده و مطابق با قانون شرکت ملی گاز سعی می کنیم خواسته هایشان را اجابت کنیم و نهایت سعی و تلاش خود را بکار میبریم تا آن مشترک با رضایت کامل از ناحیه سرپل ذهاب خارج شود.
احمدیان گفت: مطابق بررسی صورت گرفته توسط همکاران واحد محترم بازرسی فنی، تعداد ۳۶۸ مورد ناایمن به ناحیه سرپل ذهاب ابلاغ شده که با تلاش و کوشش تمامی همکاران توانستیم تمامی موارد ابلاغ شده را به نحو احسن مرتفع کرده و نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.
رئیس اداره گاز ناحیه سرپل ذهاب گفت: از زمان حضور اینجانب در این ناحیه با همکاری سایر همکاران محترم توانستیم مبلغ زیادی از قبوض پرداخت نشده گازبهاء که اکثرا متعلق به دوران زلزله سرپل ذهاب بود را از مشترکین وصول نماییم.
وی ادامه داد: از جمله موارد قابل توجه که برای تمامی پرسنل ناحیه حائز اهمیت است، داشتن یک ساختمان اداری مناسب برای ناحیه سرپل ذهاب است که این مورد بسیار مهم در دستور کار مدیر عامل شرکت گاز استان قرار گرفته و بنده این افتخار را دارم که به صورت مداوم پیگیری پیش رفت پروژه ساختمانی ناحیه گاز سرپل ذهاب را دنبال کنم.
احمدیان در پایان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان ناحیه سرپل ذهاب، تأکید کرد: همیشه با تمام توان در پی خدمت رسانی به مردم کسب رضایت آنان و داشتن یک عملکرد عالی تلاش کرده و خواهیم کرد.
سرپل ذهاب؛ ناحیه برتر گازرسانی کرمانشاه شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه