تاریخ انتشار:1402/12/23
آغاز به‌کار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو خبرداد:

آغاز به‌کار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت

تلویزیون شهری بزرگ شهرداری منطقه2 باهدف بهره گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ورودی ساختمان منطقه رونمایی می‌شود.

به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، علی طهماسبی ،مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تلویزیون شهری را  یکی از مناسب ترین روش ها برای تبلیغات خواند و گفت: در دنیای امروز که رسانه‌های مختلفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات رقابت می‌کنند، تاثیر تلویزیون شهری در جذب مخاطب جایگاه ویژه‌ای دارد. این رسانه به دلیل قابلیت دسترسی گسترده و تاثیر بصری قوی، می‌تواند نقش مهمی در جذب و حفظ مخاطبان ایفا کند.
 وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی به روش های سنتی علاوه بر هزینه بالا و آلودگی زیست محیطی از اثربخشی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال برخوردار است، گفت:روابط عمومی شهرداری منطقه  در راستای انجام وظایف اطلاع رسانی و شفاف سازی خود تلاش دارد تا  همگام با رشد تکنولوژی با بهره گیری از ابزارهای نوین به این امر بپردازد .
وی اضافه کرد: پنل‌های مربوط به نمایشگر ال‌ای‌دی این سازه،از محل یک درصد اعتبار بند 2 تبصره 11 بودجه مصوب سال 1402 روابط عمومی در محوطه ساختمان منطقه تجهیز و مهیای اکران عمومی شده‌ است.
طهماسبی  با اشاره به موقعیت ویژه این سازه‌ی رسانه‌ای در محوطه شهرداری منطقه اظهار کرد: راه‌اندازی این تلویزیون شهری، نقش تاثیرگذار در تقویت کمی و کیفی برنامه‌های رسانه‌ای مدیریت شهری، خواهد داشت.
وی بابیان اینکه تلویزیون‌های شهری امکان ارائه اطلاعات به‌روز و زنده را فراهم می‌آورند و این امر به ویژه در مواقعی که نیاز به اطلاع‌رسانی سریع وجود دارد، بسیار مهم است، گفت: اطلاع‌رسانی عمومی و شبانه روزی،آموزش های شهروندی، معرفی ظرفیت های گردشگری و تفریحی،پخش نماهنگ‌های متنوع، برنامه‌های مناسبتی و ارائه برنامه‌های اطلاع‌رسانی شهر از جمله بخش‌های محتوایی تلویزیون شهری است.

برچسب ها : شهرداری منطقه دو تلویزیون شهری علی طهماسبی

اخبار روز
ضمیمه