فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه  درهمایش بسیجیان دریایی:

بسیجیان دریایی در ۲ رویداد مهم سیاسی کشور پیشقدم بودند


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان بخصوص حوزه بسیج دریایی در ۲ رویداد مهم سیاسی کشور یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند پیشقدم بودند و با حضور پرشور خود حماسه بزرگی خلق کردند.
به گزارش اقتصادسرآمد، سردار دریادار دوم پاسدار حیدر هنریان مجرد در همایش بسیجیان دریایی در حسینیه ثارالله گناوه اظهار کرد: درحالی که تمام دنیا و رسانه‌های بیگانه بسیج شده بودند و به وفور هزینه کردند تا مردم را از دین و انقلاب و ولایت جدا کنند و پای صندوق‌های رای حضور نیابند، اما حضو پررنگ مردم پای صندوق های رای دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرد.
وی افزود: دشمنان همواره دنبال توطئه هستند اما بواسطه اینکه کشور عزیز ایران اسلام ،ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) شخص اول و حاکم مملکت دارد، همواره ناکام شدند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: خطه پهناور بسیج دریایی در حیطه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با دارابودن نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر ساحل، هر نقطه‌ای از این سواحل نیاز بوده، بدون منت و ایثارگرانه حضور یافته است.سردار هنریان مجرد با بیان اینکه مولود بسیج دریایی که نماد شکل گیری آن با ایثار و خدمت رسانی به همنوعان گرفتار در سیل استان خوزستان شروع شد، گفت: تلاش ساحل نشینان بخصوص بسیجیان در کمک رسانی بی منت و بی دریغ و ایثارگرانه در خوزستان بی‌نظیر بود.
وی بیان داشت: ارج نهادن به نهاد مقدس بسیج وظیفه ما است و شما که عضو می‌شوید مثل پذیرش در یک شرکت نیست که مطامع دنیایی دارد و حق و حقوقی دریافت کنید.
وی با اشاره به اینکه در فضای بسیجی، اصل عملکرد ایثار و فداکاری و اخلاص پای کار بودن است، گفت: بسیجیان دریایی هر گاه لازم باشد در سرحد جان رفتن برای نجات یک همنوع ورود کرده و بارها پیشقدم بوده اند.
مسئول بسیج دریایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: از ابتدای دفاع مقدس که رزمندگان برای جابجایی مهمات، نیروی انسانی و آذوقه در دریا نیاز به شناورهای مردمی وجود داشت ،بسیجیان در این زمینه خالصانه و ایثارگرانه تلاش کردند.سرهنگ غلامرضا یاسی افزود:باتوجه به گستره مرز دریایی و نقش آفرینی رزمندگان بسیجی در دوران دفاع مقدس ، از سال ۱۳۹۷ به دستور فرمانده نیروی دریایی وقت سپاه ، بسیج دریایی تشکیل و اولین کار عملیاتی کمک به سیل زدگان استان خوزستان آغاز شد.
وی افزود: در برنامه‌های مختلفی از استعداد و خلاقیت بسیجیان دریایی از جمله اشراف اطلاعاتی ، امداد و نجات های دریایی و رزمایش های درون سازمانی بهره‌مند می شویم.
مسول بسیج دریایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: یک هم افزایی و همدلی بین سازمان‌های متولی دریا شیلات، اداره بندرو دریانوردی، اتحادیه تعاونی صیادی و دریابانی ایجاد شده است.
بسیجیان دریایی در ۲ رویداد مهم سیاسی کشور پیشقدم بودند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه