فشار حداکثری به پایان راه خود رسیده است

رئیس‌جمهور گفت: همه علامت‌ها در دنیای امروز نشان می‌دهد که دنیا فهمیده، فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و فشار حداکثری دوران پایانی خود را طی می‌کند.حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهورگفت: افتتاح‌های امروز ما از لحاظ فرهنگی بسیار اهمیت داشت. همه ما می‌دانیم پیشرفت کشور و حتی استقلال و امنیت ملی کشور در سایه آموزش فرزندان ما است.به گزارش اقتصادسرآمد، رئیس جمهور همچنین با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: سلامت جزو افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم است. تحولی که دولت در این دو دوره در حوزه سلامت به وجود آورده، بی سابقه است. این تحولات در روستاها، شهرها و سراسر کشور رخ داده و متخصصان ما از مرکز به بخش‌های مختلف رفتند. امروز مردم راحت تر به پزشکان و متخصصان دسترسی دارند.
وی تصریح کرد: در کل دولت یازدهم و دوازدهم با توجه به بازسازی و افتتاح بخش‌های مختلف پزشکی بیش از دو برابر کل تخت‌های بیمارستانی تاریخ ایران در دولت یازدهم و دوازدهم تخت بیمارستانی افتتاح شده است. یعنی کل تاریخ ایران را تا سال ۹۲ محاسبه کنید و از سال ۹۲ تا به امروز مجموعه تخت‌های افتتاح شده و بازسازی شده را کنار هم بگذاریم می‌بینیم که به بیش از دو برابر گذشته رسیده‌ایم که کار بسیار عظیمی است.
رئیس جمهور با تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و کادر بهداشت و درمان، گفت: ما هر چه تخت و بیمارستان بسازیم و تجهیزات و امکانات بیاوریم، تا پزشک دلسوز و عاشق و متخصصان علاقه مند به کشور نباشند به نتیجه نمی رسیم. امروز یکی از افتخارات ما این است که در دانش و اقدامات پزشکی جزو کشورهای پیشرفته دنیا هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در دوره کرونا روزهای بسیار سختی بر کشور ما گذشت. از کادر وزارت ما تا تک تک بیمارستان‌ها تلاش گسترده‌ای را انجام دادند. بسیاری از آنهایی که از این بیماری شفا یافته‌اند در سایه تلاش و مجاهدت کادر درمان کشور بوده است که از آنها تشکر و در برابر آنها تواضع می‌کنم. همچنین به شهدای بزرگشان درود می‌فرستم و برای آنها که در مسیر مقابله با کرونا به این بیماری مبتلا شده‌اند، آرزوی سلامت دارم.
رئیس جمهور گفت: ان شاءالله با کمک و یاری از این کووید ۱۹ عبور خواهیم کرد و با هدایت رهبری و همدلی از تحریم عبور خواهیم کرد. همه علامت‌ها و نشانه‌ها در دنیای امروز از اروپا گرفته تا آمریکا نشان می‌دهد که دنیا فهمیده فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و فشار حداکثری دوران پایانی خود را طی می‌کند و مردم ما در سایه استقامت و ایستادگی، کام شیرین تلاش‌هایشان را شاهد خواهند بود.
فشار حداکثری به پایان راه خود  رسیده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه