ترافیک بالا در بنادر اروپا بعد از بازگشایی مجدد کانال سوئز


بنادر اروپا برای افزایش میزان ترافیک پس از آزاد شدن کشتی Ever Given و بازگشایی مجدد کانال سوئز آماده می شوند.
به گزارش اقتصادسرآمد،  به نقل از پورت استراتژی،  تردد در کانال سوئز  پس از آزاد شدن کشتی  Ever Given از سرگرفته شد، اما هنوز صدها کشتی در ورودی و خروجی کانال منتظر هستند تا از کانال عبور کنند. عبور تعداد زیادی شناور و کشتی از کانال در مدت زمان کوتاه به معنی افزایش ترافیک در بنادر مقصد این کشتی ها است. 
در این میان اداره بندر گوتنبرگ و شرکت APM Terminals Nordic به شرکت های حمل و نقل جهانی این فرصت را داده اند که مستقیماً به بندر گوتنبرگ بروند.
الویر ژانیچ ، مدیر اجرایی GPA گفت: به جای اینکه در چندین بندر اروپایی ترافیک بالای کشتی ها ایجاد شود، این فرصت را فراهم می کنیم تا این کشتی ها مستقیماً به بندر گوتنبرگ بیایند. در اینجا  شرکت های حمل و نقل می توانند کالاها مورد نظر خود را تخلیه کنند و به سرعت به مشتریان برسانند. 
علاوه بر این می توان محموله ها را برای حمل و نقل بیشتر به سایر بنادر اروپا به کشتی های فیدر کوچکتر ترانشیپ کرد. در این صورت کشتی های بزرگتر می توانند با سرعت بیشتری به روند عادی فعالیت های خود برگردند
به شرکت های حمل و نقل که کشتی ها را مستقیماً به گوتنبرگ هدایت می کنند، تخفیف هزینه خدمات بندری ارائه می شود.
در بسیاری از بنادر مقصد در اروپا از جمله بندر والنسیا در اسپانیا، ترمینال ها و شرکت های حمل و نقل مدیریت خود را بر روی هماهنگی کانتینرهای خالی متمرکز می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن در محوطه ترمینال ها برای تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری آماده باشند.
ترافیک بالا در بنادر اروپا بعد از بازگشایی مجدد کانال سوئز
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه