نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

 مسئولان برای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد دریامحور برنامه ریزی کنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مسئولان باید در زمینه اقتصاد دریا محور برنامه ریزی کرده و منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دریامحور و سیاست‌های کلان ابلاغی در این زمینه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص ضرورت توجه به مسئله دریا و اقتصاد ناشی از آن به مسئولان تذکر دادند و تاکید کردند مسئولان در خصوص فعال‌سازی اقتصاد دریامحور تلاش کنند. 
وی افزود: ایشان اخیرا نیز با ابلاغ سیاست‌های کلان روزنه امیدی در دل مردم به ویژه افرادی که با دریا سر و کار دارند روشن کرد، مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند. 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه معمولا پیشرفته‌ترین شهرها و کشورهای دنیا شهرهای ساحلی هستند، گفت: ایران کشوری است که خوشبختانه با دریا ارتباط دارد و یک کشور دریایی محسوب می‌شود، با ابلاغ سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد دریامحور امید می‌رود در آینده گام‌های بزرگی برای تحقق این امر برداشته شود. 
وی تصریح کرد: تاکنون از ظرفیت سواحل آن گونه که شایسته است استفاده نشده و سواحل بی‌روح هستند، بنابراین اجرای سیاست‌های ابلاغی می‌تواند در این خصوص راهگشا باشد. 
امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به تحولات منطقه به ویژه در فلسطین، به سخنرانی سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان قاطعانه و هوشمندانه ایراد شد. 
وی ادامه داد: باید رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی معرفی شود و از سوی دیگر نیز از ظرفیت‌های حقوقی در مجامع بین‌المللی برای این مسئله استفاده شود. عبادی‌زاده گفت: ضربه عملیات نظامی طوفان الاقصی به رژیم غذایی ضربه‌ای مهلک بود در حال حاضر اما این رژیم در پیش چشم جهانیان در حال نسل‌کشی در غزه است و باید جلوی این ظلم گرفته شود. وی همچنین در ادامه با اشاره به مبارزه موثر با مسئله قاچاق سوخت در استان و با تقدیر از تلاش‌های استاندار و اعضای شورای تامین، دستگاه قضایی و شرکت نفت، گفت: با برخوردها و سیاست‌های اتخاذ شده در زمینه سوخت، خوشبختانه شاهد کاهش جدی قاچاق سوخت در استان هستیم و صفوف پمپ بنزین‌ها نیز به آرامش رسیده و شلوغی سابق را تجربه نمی‌کند.
 مسئولان برای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد دریامحور برنامه ریزی کنند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه