سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته ۷ سال معافیت مالیاتی دارد


قزوین-مریم نقدی-خبرنگاراقتصادسرآمد: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت:سرمایه گذاری درمناطق کمتر توسعه یافته از ۷ سال معافیت مالیاتی، زمین ارزان قیمت، تخفیف ۵۰ درصدی و پرداخت اقساطی هزینه زمین برخوردار می شود.
حمیدرضا خانپور  در جلسه ستاد توسعه شهرستان آوج  اظهارداشت: منطقه صنعتی روستایی آوج در سال ۶۶ با پیش بینی ۶۶ هکتار زمین شکل گرفت و امروز به عنوان یک ناحیه صنعتی محسوب می شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در این منطقه زمین از قرار متری ۳۵ هزار تومان واگذار می شود و تسهیلات ویژه و تشویقی را هم در نظر می گیریم.
خانپور بیان کرد: برای تامین زیرساخت های این ناحیه صنعتی تاکنون ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم و امسال هم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیگر برای تامین برق آن هزینه خواهیم کرد تا جذابیت لازم را برای حضور سرمایه گذار داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در مناطق کمتر توسعه یافته معافیت های مالیاتی و قسط بندی در واگذاری زمین پیش بینی شده تا بتوانیم افراد بیشتری را در این مناطق جذب کنیم.
خانپور بیان کرد: ۷ سال معافیت مالیاتی پس از بهره برداری، تخفیف ۴۰ درصدی در ابتدای واگذاری زمین و ۱۰ درصد پس از پایان کار به افرادی که در نواحی صنعتی مناطق کمتر برخوردار مستقر شوند داده می شود و اقساط ۳۶ ماه هم در نظر گرفته می شود تا انگیزه لازم در سرمایه گذار ایجاد شود.
وی اظهارداشت: تاکنون در این منطقه ۱۴ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده و برای سایر متقاضیان هم آماده تامین زمین هستیم.
سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته ۷ سال معافیت مالیاتی دارد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه