از طریق ظرفیت نظارتی مجلس عذر مدیران ضعیف را بخواهیم

در بخش مدیریت به هر حال هر مدیری که در حد کارساز بودن است و مسائل اجرایی را توانسته‌اند هم انجام دهند و کار کنند و ما ‏نیز می‌توانیم با پتانسیل‌های بومی به آنها مدیریت دهیم ولی کسانی که ضعیف هستند با نظارت اجرایی مجلس شورای اسلامی ‏می‌توانیم عذر این‌گونه مدیران را بخواهیم.‏ موضوع ایجاد سامانه شفافیت مشکلات و معضلات پروژه‌ها و شفافیت سازی برای مردم هم پیش آمد.‏به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از مهر، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از مدیران قوی حمایت می کند ولی مدیرانی که ضعیف هستند می توانیم از طریق ظرفیت های نظارتی مجلس، عذر آنها را بخواهیم.
جلیل مختار ، ضمن اشاره به سفر چهار روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان، اظهار کرد: جلسه‌ای به منظور جمع‌بندی نهایی بازدید چهار روزه رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که به صورت کلی در خصوص موضوعات مختلف مثل آب و فاضلاب، بخش فرسوده، معابر شهری، آب شرب و کشاورزی و در خصوص بعضی از موضوعات خاص هر شهر صحبت شد.
وی افزود: نمایندگان هم نظرات و پیشنهادات خود را به وی ارائه دادند و امیدوارم که این بازدیدها و جمع‌بندی‌ها منشأ خیر برای مردم استان خوزستان باشد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ملموس بودن نتایج این سفر گفت: برخی از این موارد نیاز به ظرفیت‌سازی قانونی و نکات قانونگذاری دارد که باید برخی از موضوعات و مشکلات با این ظرفیت‌سازی‌ها حل شوند.
مختار بیان کرد: ظرفیت دیگری را هم می‌توانیم در بافت فرسوده کشور و تکمیل برخی پروژه‌ها و بند واو تبصره پنج، اشاره کنیم که می‌تواند با ارائه تسهیلات بانکی که به صورت وضعیت و مطالبات بانکی هستند در بخش دادن تسهیلات بانکی و پرداخت از طریق تعهد دولت و یا اینکه تسویه‌حساب‌های خود صورت وضعیت از طریق تضمین دولت برای پرداخت باشد.
وی ادامه داد: از این ظرفیت‌های قانونی باید استفاده کرد؛ یعنی هم مجلس و قانون‌گذار، دولت و بانک‌ها جمع‌بندی کنند که بتوانند روی برخی از آنها متمرکز شوند تا مدیریت کرده و عملیاتی شوند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بخش مدیریت به هر حال هر مدیری که در حد کارساز بودن است و مسائل اجرایی را توانسته‌اند هم انجام دهند و کار کنند و ما نیز می‌توانیم با پتانسیل‌های بومی به آنها مدیریت دهیم ولی کسانی که ضعیف هستند با نظارت اجرایی مجلس شورای اسلامی می‌توانیم عذر این‌گونه مدیران را بخواهیم.
مختار در پایان گفت: موضوع ایجاد سامانه شفافیت مشکلات و معضلات پروژه‌ها و شفافیت سازی برای مردم هم پیش آمد.
از طریق ظرفیت نظارتی مجلس  عذر مدیران ضعیف را بخواهیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه