پیام سیدحسن خمینی به اسماعیل هنیه:

صبح آزادی را انتظار می کشیم

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در پیامی به اسماعیل هنیه تاکید کرد: صبح آزادی را انتظار می کشیم
متن پیام سید حسن خمینی به اسماعیل هنیه  به شرح زیر است: «اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصائب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. 
یا لیتنا کنا معکم!»
به گزارش روزنامه اقتصادسرآمد از جماران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بدین شرح است:
بسمه تعالی - برادر مجاهد آقای اسماعیل هنیه / جنایات رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان  ملت قهرمان فلسطین، در سرزمین های اشغالی دل هر آزاده ای را به درد می آورد. 
شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی تردید خون ملت های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می کند. 
اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصائب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. یا لیتنا کنا معکم!
امروز بیش از هر زمان دیگر ملت های مسلمان به وجود فرزندانی چون شما افتخار می کنند و از سران خائن کشور های عربی که داعیه مسلمانی دارند و شریک جنایت صهیونیست ها هستند ابراز انزجار می کنند. 
ما با ابراز تعظیم در برابر فداکاری های زنان و مردان و کودکان فلسطین  و ایمانی راسخ به وعده الهی، صبح آزادی را انتظار می کشیم. الیس الصبح بقریب. 
إِذا الشَّعْبُ یوماً أرادَ الحیاةَ - فلا بُدَّ أنْ یَسْتَجیبَ القدرْ - ولا بُدَّ للَّیْلِ أنْ ینجلی - ولا بُدَّ للقیدِ أن یَنْکَسِرْ / برادرتان، سید حسن خمینی
صبح آزادی  را انتظار می کشیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه