تاریخ انتشار:1402/12/5
قرارداد ساخت ۷۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن منعقد شد

قرارداد ساخت ۷۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن منعقد شد

اقتصادسرآمد- قرارداد ساخت ۷۰۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن توسط قرارگاه اباصالح المهدی(ع) سادات با یکی از شرکت های مورد نفاهم نامه خود به نام شرکت شایان ابنیه پیمان منعقد گردید.

 به گزار ش اقتصادسرآمد،در حاشیه این مراسم محسن امرایی معاونت اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(ع) سادات  با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: ما موظف هستیم تا دستورالعمل‌ها، برنامه‌ها و منشورهای مرتبط با خانواده، فرزندآوری و جمعیت را در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه و در زمان مقرر ارائه کنیم و در همین راستا اقدام به عقد قرارداد ساخت ۷۰۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن کرده ایم. 
رامین معصومی معاونت اجرایی این قرارگاه نیز گفت : بعد از عقد قراداد سریعا شرکت مورد قرارداد در هفته آتی اقدام به تجهیز کارگاه برای شروع پروژه خواهند کرد و امیدوارم این پروژه در ۲۴ ماه به اتمام برسد. 
 
در پایان داریوش زاهد نژاد مدیر شرکت شایان ابنیه پیمان نیز گفت :  با توجه به ظرفیت های فنی مهندسی و استفاده از متخصصین در رشته های ساختمانی و با بهره گیری از تکنولوزی های روز اقدام به ساخت این واحد ها خواهیم کرد.
 

برچسب ها : خوابگاه دانشگاه مازندران

اخبار روز
ضمیمه