تاریخ انتشار:1402/12/5
اقدام قوه قضاییه در شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران قابل تقدیر و تشکر است

آیت الله موسوی جزایری

اقدام قوه قضاییه در شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران قابل تقدیر و تشکر است

اقتصادسرآمد- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد: جای تقدیر و تشکر از قوه قضاییه دارد.

به گزارش اقتصادسرآمد، نشست اعضای شورای ائتلاف ایثارگران با اصحاب رسانه با حضور آیت الله سیدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان شامگاه جمعه (۴اسفند) برگزار شد. 

آیت الله موسوی جزایری در این نشست بیان کرد: اعضای مجلس خبرگان انتخاب می‌شوند تا از بین مراجع بتوانند فقیه عادل، مجتهد، اگاه، بصیر، شجاع، مدیر و مدبر را بشناسند و به مردم معرفی کنند. 

وی گفت: اعضای مجلس خبرگان وقتی رهبر را انتخاب می‌کنند، وظیفه دارند هم در مرحله اغازین شرایط را بررسی کرده و هم در ادامه کار شرایط امر را بررسی کنند. 

این عضو مجلس خبرگان با بیان‌اینکه کمیسیونی بنام تحقیق در مجلس خبرگان داریم که تایید می‌کنند که رهبر همچنان شرایط رهبری خود را حفظ کرده است، گفت: این‌بالاترین وظیفه خبرگان است که مراقب بوده و بررسی کنند و برای مردم شهادت شرعی دهند که رهبر انقلاب همچنان شرایط خود را حفظ کرده است. 

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: ما با مردم زندگی می‌کنیم و از گرانی و تورم نیز خبر داریم؛ از اینکه مردم در فشار هستند احساس ناراحتی می‌کنیم. حتما این نگرانی‌ها را در جلسات به رهبر انقلاب انتقال می‌دهیم. 

وی گفت: از کارشناسان، نخبگان و متخصصان حوزه اقتصادی انتظار داریم وارد صحنه شوند و راهکار‌های برون رفت از این شرایط را مطرح کنند. از سوی دیگر نمایندگان مجلس نیز باید به وظایف خود عمل کنند چراکه اساس اداره کشور براساس قوانین است، تا با هماهنگی سایر قوا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه درباره شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد: جای تقدیر و تشکر از قوه قضاییه دارد. این عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: اینکه مقادیر زیادی از بیت المال، در زمان تحریم‌ها و به اصطلاح برای دور زدن آن از کشو‌ر خارج شده بود، تبدیل به مسئله بغرنجی شده بود. 

وی گفت: نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی همراه قوه قضاییه توانستند این مبالغ را کشف و به کشور عودت دهند لذا از قوه قضاییه و مقامات امنیتی برای انجام این اقدام ارزشمند، تشکر می‌کنیم. 

بیگ محمدی، رئیس شورای ائتلاف ایثارگران نیز در این نشست بیان کرد: در صورت انتخاب در مجلس، در نظر داریم فراکسیون جوانان تشکیل دهیم و تحول ویژه بنیاد شهید را در دستورکار قرار دهیم. 

وی با بیان اینکه جوانان و اشتغال دو موضوع اساسی در کشور است که باید به رفع مشکلات این دو حوزه ورود اساسی کرد: موضوعاتی همچون معیشت و اشتغال باید حل شوند. 

بیگ محمدی گفت: در این دوره، انتخاباتی تاریخی خواهیم داشت. نمایندگانی از جنس خود مردم و پایبند به نظام همانند اعضای لیست ایثارگان قطعا به رفع مشکلات مردم کمک خواهند کرد. 

برچسب ها : اموال بابک زنجانی قوه قضاییه نماینده مردم خوزستان

اخبار روز
ضمیمه