بانک صنعت و معدن خوشنام در کمک به کارآفرینان

نشست مجمع عمومی عادی سالیانه بانک صنعت و معدن با حضور دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضای مجمع طی روز جاری در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، رییس مجمع عمومی بانک صنعت و معدن ضمن بیان این موضوع تاکید کرد : بانک صنعت و معدن پیشرو در همه زمینه هاست و این موضوع تمایز این بانک با سایر بانکها به شمار می رود. 
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی بانک صنعت و معدن را بر اساس رسالت توسعه ای و تخصصی متفاوت از سایر بانکها دانست و ضمن برشمردن خصوصیات این بانک در کمک به صنایع و معادن کشور تاکید نمود با اتخاذ راهکارهای متناسب با شرایط روز، تلاش کنید تا راههای برون رفت از مشکلات کنونی را پیدا نمایید.
وی موضوع بانکداری دیجیتال و استقرار بانکداری شرکتی را دو موضوع اساسی برای حفظ پیشرو بودن بانک صنعت و معدن از سایر بانکها قلمداد نمود و اضافه کرد بانکها همواره می بایست با نوآوری به دنبال تحول در رسیدن به اهداف خود باشند.
رحمانی گفت: بانک صنعت و معدن می تواند محور تامین مالی برنامه های این وزارتخانه در راستای داخلی سازی قطعات و قطع وابستگی به واردات باشد. رضا رحمانی در مجمع عمومی عادی سالانه بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب، افزود: تا سال ۱۴۰۰ می خواهیم حدود ۱۰ میلیارد دلار از قطعات و ملزومات وارداتی را داخلی سازی کنیم که بانک‌ صنعت و معدن در حوزه تامین مالی این ماموریت می تواند نقش مهمی ایفا کند.وی با بیان اینکه عملکرد هیات مدیره و مدیرعامل این بانک مطلوب بوده است و شاهد تلاش های آنها بوده ایم، تصریح کرد: امسال که سال رونق تولید نامگذاری شده است و تمامی توجهات به اهمیت این موضوع است، بانک صنعت و معدن نیز باید برای این موضوع برنامه ویژه ای داشته باشد.
پورمحمدی ضمن بیان مطلب فوق افزود : افزایش سرمایه بانک به منظور تامین مالی واحدهای صنعتی و تولیدی را از طریق ظرفیت های موجود می بایست در دستور کار قرار داده و به دلیل ماهیت توسعه ای این بانک از همه ابزارها به منظور افزایش سرمایه بانک استفاده نماییم.وی بانک صنعت و معدن را یکی از خوشنام ترین بانکها در کمک به کارآفرینان و صنعت گران دانست و اضافه کرد در موضوع تسهیلات ارزی و فاینانس های ایجادی با توجه به مشکلات ایجاد شده باید حداکثر کمک را به این بانک داشته باشیم. وی همچنین از اقدامات هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در چابک سازی و اصلاح فرآیندهای کاری نیز تشکر نمود.حسین مهری ضمن تشریح اهداف و استراتژی های بانک صنعت و معدن در کسب برتری تخصصی و عملیاتی در بانکداری توسعه ای به بیان مهمترین استراتژی های بانک شامل تقویت بانکداری شرکتی، توسعه تعاملات بین المللی، توسعه بستر مشاوره سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری بانک پرداخت.
بانک صنعت و معدن خوشنام در کمک  به کارآفرینان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه