پذیرنویسی واحدهای پالایشی یکم در «بله»

پذیره‌نویسی واحدهای دومین صندوق سرمایه گذاری دولت در اپلیکیشن «بله» امکان‌پذیر است‎.‎به گزارش اقتصادسرآمد‎ ‎به نقل از روابط عمومی‎ ‎بانک ملی ایران، پذیره نویسی واحدهای ‏سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم که از بامداد روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه آغاز ‏شده است، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه نوزدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت‎.
پیش از این اعلام شده بود که پذیره نویسی از طریق وب سایت رسمی بانک ملی ایران و نیز ‏اپلیکیشن ایوا نیز قابل انجام است. حداقل مبلغ پذیره نویسی برای هر یک از اشخاص حقیقی ایرانی ‏دارای کد ملی ۱۰۰ هزار ریال و حداکثر مبلغ پذیره نویسی معادل ۵۰ میلیون ریال است‎.
متقاضیانی که پیش از این در پذیره نویسی صندوق دارا یکم شرکت کرده‌اند می توانند در مجموع دو ‏صندوق سرمایه گذاری تا سقف ۵۰ میلیون ریال پذیره‌نویسی کنند. نام و نام خانوادگی، شماره ملی، ‏تاریخ تولد، نام پدر، کد پستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی همه اطلاعاتی است که ‏خریدار صندوق باید در سامانه وارد کند‎.
‎ ‎در این طرح محدودیت سنی برای تخصیص سهام وجود ندارد. واحد ارتباطات مردمی شرکت داده ‏ورزی سداد و نیز شرکت پرداخت الکترونیک سداد امور مربوط به اپلیکیشن و درگاه را پاسخگو ‏خواهند بود‎.‎‏ ‏
پذیرنویسی  واحدهای پالایشی یکم در «بله»
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه