‏ فروش املاک مازاد بانک شهر

‏‎ ‎با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال،‎ ‎بانک شهر‎ ‎اعلام کرد: در راستای ‏اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۲۹ رقبه از املاک مازاد ‏برنیاز خود را طبق جدول و بشرح نشانی های ذیل با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از ۲۳ شهریور ماه ۹۹ لغایت ‏‏۵ مهر ماه ۹۹ با شرایط نقد، نقد و اقساط و اجاره به شرط تملیک به فروش برساند‎. 
‎به گزارش ‎اقتصادسرآمد به نقل از صدای بانک ‎،‎  بر این اساس متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق ‏مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بجزایام تعطیل رسمی به نشانی ‏تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۴ شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه ‏کیش (کارگزار فروش) مراجعه کنند‎. 
همچنین آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز شنبه ۵ مهر ماه ۹۹ ساعت ۱۶ و تحویل پاکت ‏های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی دفتر کارگزار است. افزون بر این، جلسه بازگشایی پیشنهادهای دریافتی با حضور اعضای ‏کمیسیون معاملات بانک و ناظرین در روز سه شنبه ۸ مهر ماه ۹۹ ساعت ۱۵ در نشانی تهران، میدان فردوسی، ساختمان ‏مرکزی بانک شهر، طبقه همکف، سالن جلسات تشکیل و پیشنهادهای دریافتی مفتوح و قرائت می شود‎. 
بر اساس این گزارش شفاف سازی، مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل پنج درصد(۵%) مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی ‏است که باید توسط متقاضی به شرکت کنندگان در مزایده جهت ارائه پیشنهاد می‌بایستی مبلغ سپرده معادل پنج درصد (۵%) ‏قیمت پایه مزایده اعلام شده در آگهی منتشره را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت چک بین بانکی (رمزدار) در ‏وجه این شرکت تسلیم و رسید آن را در پاکت مربوطه قرارداده و تحویل نمایند‎. در این اطلاعیه شفاف سازی آمده است که شرایط فروش بصورت نقد حداقل سی درصد (۳۰%) ثمن معامله به صورت نقد، ‏همزمان با انعقاد قرارداد است و حداقل چهل درصد (۴۰%) ثمن معامله همزمان با تحویل ملک (مجموعاً هفتاد درصد ‏‏(۷۰%) ثمن معامله) و حداکثر سی درصد (۳۰%) باقیمانده از ثمن معامله همزمان با انتقال اسناد مالکیت در دفتر اسناد ‏رسمی است‎. از سویی دیگر، نحوه پرداخت ثمن معامله بصورت اقساط (حداقل ۱۲ ماه حداکثر ۷۲ ماهه با نرخ سود سالیانه ۱۸%) است ‏که حداقل پیش پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد از ۵% الی۳۰% ثمن معامله و حداقل پرداخت همزمان با تحویل ملک ‏از ۳۰% الی ۶۰% ثمن معامله بشرح مندرج درجدول هر ملک است‏‎. 
‏ فروش املاک مازاد   بانک شهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه