رئیسی در برنامه «با دوربین» :

دولت من، دولت رانت و پارتی‌بازی نخواهد بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من، دولت دلالی، رانت و پارتی بازی نخواهد بود بلکه دولت تولید است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید ابراهیم رئیسی در برنامه با دوربین شبکه یک اظهار کرد: انگیزه بنده حقیر برای حضور در انتخابات را شما مردم خوب می‌دانید، انگیزه من دیدن مشکلات مردم عزیز، رنج‌ها، ناامیدی‌ها و کاستی هایی است که نباید در زندگی عزیزان نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی وجود داشته باشد.رئیسی گفت: ما در دستگاه قضایی مسئول رسیدگی به مفاسد را داریم و رسیدگی‌ها به اطلاع شما مردم می‌رسد و کسی که فساد می‌کند باید با او برخورد شود اما ریشه فساد کجاست؟ آیا می توان ریشه این فسادها خشکانده شود؟ آنجایی که ریشه فساد خشکانده می‌شود در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور است.وی گفت: انگیزه بنده برای حضور در این عرصه خواست شما مردم بود. من سرباز نظام، کشور و خدمتگزار هستم. من نمی‌توانم دردها و رنج شما را ببینم، اگر نمی‌شد کاری کرد هرگز من وارد میدان نمی‌شدم اما از آنجایی که نظام مسائل کشور و راهکارها را می‌دانم، به نظرم می‌رسد که بسیاری از این مسائل می‌تواند نباشد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما امروز مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را به عنوان یکی از وظایف مهم می‌دانیم، حتماً می توان این کار را در قوه مجریه انجام داد. در قوه مجریه برخورد با فساد، تبعیض، بی‌عدالتی‌ها، ریشه کن کردن فقر با امکاناتی که در این کشور وجود دارد، امکانپذیر است.
رئیسی گفت: می‌توانیم با کمک یکدیگر وضعیت کشور را متفاوت کنیم، می‌توانیم تغییر را بوجود بیاوریم. وضع فعلی برای هیچ‌کس قابل قبول نیست. راه تغییر و تحول، نیازمند همکاری و مساعدت همه قشرها با یکدیگر است. اینجا سخن از یک جناح و حزب و بگو مگوهای سیاسی نیست، بلکه سخن از یک عزم و اراده ملی است. شما مردم نشان دادید که هرگاه اراده ملی داشتید، خدکتگذاری مثل بنده توانستیم بسیاری از گره‌ها را باز کنیم.
وی افزود: ما اصحاب «ما می‌توانیم» هستیم و هرگز ناامیدی، یأس، نمی‌شود و نشد نداریم. وقتی به مسائل اجتماعی و فرهنگی نگاه می‌کنیم، همه این مسائل به کمک شما مردم قابل حل است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما نزدیک ایام رحلت امام خمینی(ره) هستیم. قرار بود در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم، سنگ زیربنای آن عقلانیت، معنویت، اخلاق و اجرای عدالت باشد. اجرای عدالت خواست همه مردم است. اجرای عدالت تاکید قانون اساسی است. ما هر گونه بی‌عدالتی را در هر کجا و توسط هر شخصی و به هر شکلی در لایه‌های مختلف اجتماعی، امری بسیار مذموم می‌دانیم.
رئیسی با بیان اینکه تحول در بستر گام دوم می‌تواند ایجاد شود، افزود: این تحول به دست توانای شما مردم و خدمتگزاران و افرادی که کارنامه آنها برای شما روشن است، محقق خواهد شد.
وی گفت: ارزش پول ملی باید بالا برود و قدرت و توان ملی در تولید، باید برای مردم ایجاد شعف و نشاط کند. دولت، دولت دلالی و رانت‌خواری و پارتی‌بازی نخواهد بود. دولت، دولت تولید و فعالیت برای گره گشایی از زندگی مردم خواهد بود و در یک کلمه دولت مردمی برای ایجاد ایرانی قوی خواهد بود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در عرصه‌هایی که با اراده حضور پیدا کردیم، امتحان خوبی پس دادیم.
دولت من، دولت رانت و پارتی‌بازی نخواهد بود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه