درنشست سراسری مسئولان حراست سازمان بنادر و دریانوردی مطرح شد:

​برنامه‌ریزی برای رونق معیشت مردم ساحل نشین

نشست دو روزه مدیران، معاونان و مسئولان حراست ستاد و بنادر کشور با حضور معاون و زیر راه و شهرسازی و مدیرعامل مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، علی اکبر صفایی درآئین افتتاح این نشست، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: با ابلاغ این سیاست‌ها، وظایف و ماموریت‌های سازمان بنادر و دریانوردی، جامعه دریایی کشور و سایر نهادها و ارگان‌های مرتبط با دریا، در اجرایی‌سازی هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر بندهای نُه‌گانه آن اهمیت‌ بیش از پیش پیدا کرده است.معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد اقتصاد دریاپایه در دولت سیزدهم، به رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه، گفت: با تاکیدات رئیس جمهور و از ابتدای دولت مردمی، همواره از رویکردها و برنامه‌های توسعه‌ای سازمان بنادرودریانوردی پشتیبانی و حمایت شده است.
مدیرعامل مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی افزود: ارتقای فضای کسب و کار در حوزه اقتصاد دریا و رونق معیشت مردم ساحل نشین، مطابق با سیاست‌های تدوین شده، یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم قلمداد می شود.
صفایی دربخش دیگری از سخنانش در نشست مسئولان حراست بنادر و ستاد، با تاکید بر تقدم پیشگیری بر برخورد، گفت: رویکرد مناسب پیشگیری و التزام به عدم برخورد با کارکنان و مدیران، سبب جلب اعتماد در مدیران می‌شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد : ثمره فعالیت‌های ما در وهله اول باید رضایت الهی و در مرحله بعد، رضایت مردم و رونق دادن به سفره آنها باشد.
 ​برنامه‌ریزی برای رونق  معیشت مردم ساحل نشین
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه