مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ ی البرز:

آتش نشانان فردیس هم به پویش نجات قطره ها پیوستند

 البرز- معصومه عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- پویش نجات قطره‌ها مهمان شهر فردیس بود و کارکنانِ ایستگاه شماره 3 آتشنشانی فردیس در رویدادی متفاوت برای فرهنگسازی مصرف بهینه آب و حرکت در راستای آموزش شهروندی به نقاشی دیواری حیاط داخلی مرکز پرداختند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با بیان اینکه رویداد نجات قطره‌ها از تیرماه 1401 با هدف فرهنگسازی مستمر تاکنون در حال برگزاری است، گفت: استراتژی اصلی ما در این پویش، ایجاد فضایی شاد و صمیمانه جهت تاثیرگذاری بیشتر بر گروه سنی کودک و نوجوان است.
داود نجفیان ادامه داد: متاسفانه بسیاری از اقدامات فرهنگسازی به دلیل مقطعی بودن یا عدم برخورداری از فضای گفت‌وگو با مردم، راه به جایی نبرده است. بنابراین با بررسی پیشنهاد پایگاه خبری هزار و یک شهر و شرکت رنگسازی نیپون، تصمیم گرفتیم رویداد را به سمت نقاشی دیواری سوق دهیم و کارگاه‌های آموزشی را در محیطی سراسر رنگ و شادی برگزار کنیم.
او با بیان اینکه پویش نجات قطره‌‌ها با استقبال مردمی بسیاری مواجه شده است گفت: در ایام دهه فجر با همکاری سازمان اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، 12 پویش در مدارس کم‌برخوردار برگزار کردیم تا علاوه بر تحقق رسالت آموزش شهروندی، در رنگ‌آمیزی دیوارهای این مدارس و انعکاس مشکلات آن‌ها در رسانه‌ها جهت رفع کمک کرده باشیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز ادامه داد: از 5 تا 17 اسفندماه نیز با همکاری شهرداری فردیس بنا شد اولین دوره رویداد نجات قطره‌ها را به عنوان یک اقدام فرهنگی گسترده و ایجاد پل بین مردم و مسئولان در سطح مدارس و بوستان‌‌های این شهر انجام دهیم.
او با بیان اینکه مدارس ارم، بهار آزادی، منتظر قائم، معلم، سیدالشهدا، خدیجه و بوستان بانوان فردیس واقع در پارک بهشت، میزبان نجات قطره‌ها بودند گفت: دو رویداد خاص نیز در این بازه زمانی برگزار شد. اولین رویداد مربوط به کتابخانه قاصدک؛ اولین کتابخانه کودک و نوجوان استان البرز بود که در بوستان تندرستی واقع شده است و با استقبال کودکان، نوجوانان و مسئولان شهر فردیس برگزار شد.
نجفیان ادامه داد: آخرین رویداد فردیس نیز در ایستگاه شماره 3 آتشنشانی فردیس با همکاری و مشارکت آتشنشانان عزیز و زحمتکش این شهر برگزار شد و آن‌ها نیز در راستای فرهنگسازی و آموزش شهروندی به کمک ما شتافتند.
آتش نشانان فردیس هم به پویش نجات قطره ها پیوستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه