برگزاری آیین روز درختکاری  در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری 

شهر کرد- زهرامصطفوی خبرنگار اقتصادسرآمد- مقارن با 15 اسفند ماه سال جاری با کاشت اصله های نهال در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری و انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی آیین روز درختکاری برگزار شد. ساسان تیموری مدیر منطقه با بیان این خبر اظهارکرد:‌ روز  درختکاری فرصتی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما برجای مانده است را  آموزش دهیم و به رسم میراث داری و امانت داری، در کاشتن نهال و گسترش زندگی بر این کره خاکی کوشا باشیم. 
مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری افزود : این شرکت در حفظ و نگهداشت محیط زیست دارای تندیس های ملی و گواهینامه های بین المللی است و انبار نفت سردار شهید سلیمانی این منطقه، انبار نفتی است مثال زدنی که باکشت درختهای سازگار با شرایط جوی کوهستانی آراسته شده است و چنانچه به این انبار نفت سری بزنید خواهید دید چگونه با فضاسازی های سبز،  صحنه هایی زیبا در کنار خدمات سوخترسانی جلوه می  نماید. و هدف ما کاهش هر گونه آلاینده های محیطی در این این مجموعه است تا خدمات تامین و توزیع فرآورده در فضایی با نشاط و روح افزا رقم بخورد
. ساسان تیموری ادامه داد : روزدرختکاری در واپسین روزهای سال و با نزدیکی به موسم رویش جوانه ها،  بهترین بهانه است تا همه به فکر طبیعت باشیم و در رشد و توسعه محیطی سبزو پاک تلاش نماییم.
برگزاری آیین روز درختکاری  در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه