مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد :

ثبت رکورد تخلیه وبارگیری روزانه 26هزار 534 تن کالا در بندر امیرآباد

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت : در تاریخ 15 اسفند ماه رکورد جدید روزانه تخلیه و بارگیری کالا به میزان 26 هزار و 534 تن دراین بندر به ثبت رسید که در نوع خود بی نظیر است .
به گزارش اقتصادسرآمد ، محمدعلی موسی پور گرجی درباره روند تخلیه و بارگیری کالا از بنادر امیرآباد عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری که در سال جاری انجام شده و با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده و توان تجهیزاتی بندر امیرآباد ، عملیات تخلیه و بارگیری روزانه در اسکله های بندر منتج به ثبت رکورد 26 هزار 534 تن شد که این عملیات همزمان در 14 اسکله بندر صورت گرفته است .
وی افزود: ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت 24 ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از/ به  اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .
موسی پور گرجی تصریح کرد: بندر امیرآباد با استفاده از توان بالای تجهیزات استراتژیک و همچنین 13 دستگاه انواع مکنده غلات بعنوان هاب غلات بنادر شمالی شناخته می شود که عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در این بندر در حال انجام است.
مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآباد افزود: استقبال تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت فعالیت در این بندر و همچنین وسعت اراضی پشتیبانی و پسکرانه و اتصال این بندر به شبکه ریل سراسری بعنوان تنها بندر متصل به ریل در شمال کشور سبب شده است در سال جاری رکوردهای جدیدی از لحاظ تنوع کالا ، بهره مندی از حمل ریلی جهت ترانزیت و انتقال کالا و تخلیه وبارگیری به ثبت برسد
ثبت رکورد تخلیه وبارگیری روزانه 26هزار 534 تن کالا در بندر امیرآباد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه