‎ «تای چی چوآن»؛ ورزشی در جهت تعالی ذهن، روح و جسم

مراحل سخت زندگی در دوران جنگ و در پی آن  از دست دادن عزیزانش،  وی با سختی های ‏فراوانی روبرو شد که، جهت التیام ‏دادن به تمامی دردهایش در طی این سالها  توانست خودش را ‏به ورزش نزدیک کرد ه و در سکوت و تنهایی ، شروع به انجام ‏تمرینات بسیار و روش های جدید ‏و سبک منحصر به فردی نماید که خود ابداع کننده آن بود. همین امر موجب شد تا به توانایی و ‏‏قدرت های ذهنی بالایی دست پیدا کند‎ .‎داریوش شم آبادی متولد آذر ۱۳۶۰ متولد اندیمشک( از شهرستان های استان خوزستان)  فارغ ‏التحصیل مهندسی برق، مربی درجه ‏‏۳کیک بوکسینگ وشالبندمشکی کونگ فو ،مسئول کمیته ‏هنرهای رزمی وفردی وذهنی ایران  که در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ ‏هزار هنرجو در داخل و ‏خارج از کشور را تحت آموزش خود دارد‎. ‎ده سالگی اولین مرحله از زندگی وی است که توان ورزشی (ورزش رزمی)  خود را در رشته ‏کونگ فو  محک زده و سپس کیک ‏بوکسینگ  را ادامه  می دهد‎. ‎
به گزارش اقتصادسرآمد، مسئول کمیته هنرهای رزمی وفردی وذهنی ایران می گوید: اگر به این باور ‏برسیم که ما در این جهان, بخشی از یک طرح الهی هستیم، آن وقت هدایت الهی تک تک حرکات ما ‏را پیش می برد .... ؟؟
داریوش شم آبادی افزود: استاد جهانگیری اولین استادی بود که می شود شروع آموزش های ورزشی ام را ‏در رشته کونگ فو به ایشان اطلاق کرد و سپس  ادامه آموزش ها را نزد استاد بزرگ ایران مهدی ‏رودگر ادامه دادم‎ . 
وی خاطرنشان کرد:  با توجه به این که فلسفه خداشناسی ، خودشناسی و درک درست داشتن از وجود ‏خویشتن خویش است،  ینده نیز دریافتم که آنچه خداوند در کتاب مقدس قرآن انسان را اشرف ‏مخلوقات خطاب می کند امری بدیهی نیست و در درون انسان قدرتی نهفته است که می تواند بالاترین ‏موجود زنده در بین تمام  موجودات باشد لذا به مرحله ای از ادراک رسیدم ( با تلاش و کوشش ‏فراوان) که  توانستم این موضوع را با تک تک سلول هایم احساس و لمس  نمایم‎. 
مسئول کمیته هنرهای رزمی وفردی وذهنی ایران بیان کرد: در حال حاضر برای آگاهی مردم ‏عزیز میهن خود و به خاطر داشتن حس وطن دوستی بسیار و علاقه شدیدش به سرزمین مادری اش ‏ایران و مردمان خونگرم و مهربان سرزمینش شروع به تدریس این ورزش و سبک منحصر به فرد ‏خود کرده است‎.‎
گفتنی است، شم آبادی در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ هزار دانشجودر داخل و خارج از کشور دارد . همچنین در ‏رشته ورزشی تایی چی چوآن دارای سبک منحصر به فرد خود می باشد‎.  
‎ «تای چی چوآن»؛ ورزشی در جهت تعالی ذهن، روح و جسم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه