استفاده از فضای مجازی برای افزایش سواد آبی دبیران و دانش آموزان

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و عدم امکان تشکیل کلاس و بازدید حضوری، این شرکت آموزش های افزایش سواد آبی را با همکاری آموزش و پرورش برای دبیران و دانش آموزان در بستر فضای مجازی دنبال می کند.  
به گزارش اقتصادسرآمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران،  "سپیده الهامی منش" در کارگاه آموزشی ویژه سرگروه ها و دبیران کتاب انسان و محیط زیست استان تهران ضمن مرور سابقه همکاری های بخش آب و آموزش و پرورش در قالب طرح داناب و سواد آبی به معرفی موضوع محوری تعیین شده برای سال تحصیلی 1400-1399، اشاره نمود و تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای تهران ضمن استفاده از خدمات مشاور مجرب، تلاش می کند در کنار دبیران درس انسان و محیط زیست، زمینه آموزش نسلی آگاه و حساس نسبت به مسائل آبی را هر چه بیشتر فراهم نماید و در این مسیر، از نقطه نظرات و دیدگاه های دبیران محترم، استقبال می نماید.
الهامی منش همچنین در ادامه، آمادگی شرکت آب منطقه ای تهران را برای فیلم برداری 360 درجه و بسترسازی برای بازدیدهای مجازی از فرونشست زمین و تاسیسات آبی به عنوان راهکار جایگزین با بازدیدهای حضوری سال های قبل را عنوان کرد.
در این نشست "رزیتا عسگری" سرگروه استانی کتاب انسان و محیط زیست، ضمن تشریح اهداف این نشست آموزشی، آمادگی دبیران کتاب انسان و محیط زیست برای گسترش سواد آبی را اعلام نمود.
همچنین "مریم حاتمی" نماینده مشاور در خصوص موضوع محوری سال جاری ( ارزش آب با تاکید بر ابعاد اقتصادی) به ارائه مطالب آموزشی پرداخت و نحوه تدریس این موضوع را به تفصیل، مورد بحث و بررسی قرار داد. 
در پایان این نشست مجازی، پنل گفتگو و پرسش و پاسخ دبیران و نمایندگان شرکت آب منطقه ای نیز ایجاد گردید.این کارگاه آموزشی در راستای طرح گسترش سواد آبی در سال تحصیلی 1400-1399 به همت شرکت آب منطقه ای تهران و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان برنامه ریزی و برگزار شد.
استفاده از فضای مجازی برای افزایش سواد آبی دبیران و دانش آموزان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه