مبارزه با فساد در هر سطحی اولویت قوه قضاییه است

اختصاصی کردن لواسان بوسیله یک عده خاص؛ ممنوع!

به گزارش اقتصادسرآمد از قضاییه، مراسم افتتاح دادسرای عمومی و انقلاب لواسانات با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار و حوزه قضایی لواسانات به دادگستری ارتقا یافت.
دادستان کل کشور خطاب به دادستان جدید لواسانات و همکاران قضایی دادگستری، گفت: باید با هرکسی که می‌خواهد از قدرت و ثروت خود سوءاستفاده کند برخورد کنید.
دادستان کل کشور گفت: تأکید بنده به همکاران قضایی لواسانات این است که با برنامه‌ریزی و تدبیر و گام به گام مسائل را بررسی و شروع به کار کنند و بدانید که شما حمایت دستگاه قضایی را در این مواقع خواهید داشت؛ هیچگاه نترسید و اگر دیدید مقامی یا فردی با رانت و یا سفارش و یا ... در حال سوءاستفاده از منصب و قدرت و پول خود است حتما آن را پیگیری کرده و با آن برخورد کنید.
بر اساس گزترش اقتصادسرآمد، آیت‌الله رییسی در جریان جلسه شورایعالی حفظ حقوق بیت‌المال به تاریخ پنجم مرداد ۹۹ با بیان اینکه مردم منطقه لواسان دغدغه درست و بحقی دارند، اظهار داشت: دغدغه این است که این منطقه خوش آب و هوا متعلق به همه مردم است و باید منافع آن برای همه مردم باشد و اختصاصی کردن منطقه بوسیله یک عده خاص، آن هم با تخلف از قوانین و مقررات و زیر پا گذاشتن نظامات معماری و شهرسازی مجاز نیست.رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخورد با زمین خواری در منطقه لواسانات گفت: چند حکمی که در منطقه لواسان در زمینه مقابله با تعدی به اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شده است، به معنای آغاز قضیه است و ما موضوع لواسان را رها نمی‌کنیم و در پیگیری این موضوع، بنیانی را بنا می‌نهیم که مسئولین بعد از ما نیز موضوع تخلفات مرتبط با اراضی را در لواسان پیگیری کنند.
بازگشت ۲۷ هکتار از اراضی تپه سرخه لواسان به بیت المال با حکم دیوان عالی، قلع و قمع شش پلاک ثبتی متهم فراری پرونده طبری در لواسان و تخریب ساخت و ساز‌های غیرقانونی در اراضی معروف به کلاک بخشی از اقدامات مورد توجه دستگاه قضا در دوره تحول در زمینه برخورد با زمین خواری در این شهرستان است.
دادستان کل کشور گفت: اجرای قانون و عدالت و مبارزه با فساد در هر سطحی و برای هر مقامی که باشد جزو اولویت‌های دستگاه قضایی است.
اختصاصی کردن لواسان بوسیله  یک عده خاص؛ ممنوع!
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه