رونمایی ازادغام کارت‌های بانکی وشناسایی بازنشستگان به همت بانک صادرات


کارت بانکی یکپارچه با کارت شناسایی فرهیختگان بازنشستگی کشوری طی مراسمی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیر عامل بانک صادرات ایران رونمایی شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، همزمان با افتتاح دو طرح مرکز اطلاعات و داده‌های (Data Center) صندوق بازنشستگی کشوری و «روایت‌خانه صبا» مرکز اسناد تاریخی و مدیریت دانش این صندوق، از یکپارچه‌سازی کارت شناسایی و کارت بانکی بازنشستگان کشوری توسط بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی شد.
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، با استقبال از تلاش‌های بانک صادرات ایران و حمایت‌های صورت‌گرفته برای تسهیل ارائه خدمات بانکی به بازنشستگان محترم این صندوق، در این نشست در جمع نمایندگان تشکل‌های صنفی بازنشستگان کشوری گفت: واقعیت این است که مشکلات بازنشستگان تنها مشکلات مالی نیست و باید به سایر مشکلات از جمله دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی آنها نیز توجه داشت. 
مدیر عامل بانک صادرات ایران در حاشیه رونمایی از این کارت، در خصوص قابلیت‌های آن گفت: این کارت تلفیقی از کارت شناسایی، کارت خدمات بانکی و کارت منزلت است که ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات، مشخصات کامل‌تری از افراد از جمله تصویر صاحب حساب و شماره شبا حساب روی آن درج شده و امکان احراز هویت فرد و ارائه خدمات بانکی را در شعب تسهیل می‌کند.
حجت‌اله صیدی افزود: این کارت که با هزینه بانک صادرات ایران برای اولین بار در استان ایلام به صورت آزمایشی صادر شد، نتیجه مطلوبی به همراه داشت و صدور آن برای یک میلیون و  ٢٠٠ هزار بازنشسته صندوق در دست اقدام است.
رونمایی ازادغام کارت‌های بانکی وشناسایی بازنشستگان به همت بانک صادرات
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه