سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان :

4 پیست اسکی جدید تا سال آینده در اردبیل به بهره برداری می رسد

اردبیل - آقاجانی - خبرنگار اقتصاد سرآمد: محمدرضا برادران با بیان اینکه هم اکنون پیست اسکی زمستانی آلوارس سرعین فعال است خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با تخصیص اعتبار 4 پیست اسکی دیگر تا سال آینده در استان به بهره برداری برسند. او توسعه ورزش و صنعت گردشگری را از اهداف راه اندازی این پیست ها عنوان کرد و افزود: 3 پیست اسکی زمستانی و یک پیست اسکی روی چمن در اردبیل در حال اجرا هستند که پیست اسکی زمستانی سرعین و شابیل مشکین شهر هرکدام در زمینی به مساحت15 هکتار پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارند وتلاش می کنیم با تخصیص اعتبار و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و استانداری اردبیل تا پایان سال 99 به بهره برداری کامل برسند.
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار با اشاره به اینکه طراحی پیست اسکی خلخال نیز به اتمام رسید بیان کرد: همچنین پیست اسکی روی چمن فندقلو هم که سالانه میزبان اردوی تیم ملی می شود در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری کامل رسیده و دراختیار جامعه ورزش قرار می گیرد.
برادران بااشاره به مسیر پیست اسکی آلوارس نیزگفت: مسیر رفت و برگشت این پیست جهت بازسازی به عنایت های استانداری اردبیل و راه و ترابری نیاز دارد.
 4 پیست اسکی جدید تا سال آینده در اردبیل به بهره برداری می رسد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه