رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد

در دریای خزر تهدیدی  را احساس نمی‌کنیم


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آیین الحاق ناوشکن دیلمان، گفت: ما در دریای خزر تهدیدی را احساس نمی‌کنیم، اما آماده بودن برای هر حادثه‌ای و بازدارندگی در مقابل هر گونه بدخواهی ضروری است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سرلشکر محمد باقری در حاشیه آئین الحاق ناوشکن دیلمان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز روز بزرگ و خوبی برای همه ما در نیروهای مسلح و مردم عزیز کشورمان است که ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق شد.
وی ادامه داد: این ناوشکن ایرانی با فناوری روز جهانی است که عمده آن توسط صنایع داخلی کشور از قبیل صنایع دفاعی نیروی دریایی ارتش، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی تولید شده و بسیاری از جوانان ما در ساخت این ناوشکن نقش داشته‌اند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ساخت این ناوشکن در شرایط تحریم کار بسیار سختی است و گفت: ساختن چنین ناوشکنی در شرایط تحریم به خصوص در چهار سال اخیر که اوج تحریم‌ها بود، کار بسیار بزرگی است. البته افتخار ما به جوانان تولید کننده بیش از افتخار کردن به خود ناو و هر تجهیزات دیگری است. ارزش اصلی این جوانان و دانشمندان ما هستند که با روحیه عالی شعار ما می‌توانیم را به عمل تبدیل کردند و این کار بزرگ را انجام 
دادند.
سرلشکر باقری گفت: ما در دریای خزر تهدیدی را احساس نمی‌کنیم و روابط بسیار گرم و صمیمی با همه کشورهای ساحلی داریم، اما به هر ترتیب امنیت حمل و نقل دریایی و آماده بودن برای هر حادثه غیر مترقبه‌ای و بازدارندگی در برابر هر بد خواهی ضرورت دارد که نیروهای مسلح آمادگی کامل را داشته باشند. در این جهت، تولید این ناوشکن کاملاً ضروری بود و بر همین اساس این ناوشکن ساخته و به آب انداخته شد و مأموریت‌های خود را به خوبی انجام خواهد داد. ان‌شاءالله شاهد امنیت پایدار در استان گیلان و سراسر کشور خواهیم بود.
در دریای خزر تهدیدی  را احساس نمی‌کنیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه