دعوت ۲۲۰ نماینده مجلس از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات

بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای، از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت به عمل آوردند.
به گزارش اقتصادسرآمد، بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تشریح وضعیت و شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و تبیین شاخص‌های رئیس قوه مجریه مطلوب آینده، از وی برای حضور و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد دعوت به عمل آوردند.
بخشی از متن این نامه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم ،جناب آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته) با سلام و تحیّت و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی، طبیعتاً بنا به مسئولیت‌های کلان ملی، اطلاع و اشراف دارید که طی سالهای اخیر، به رغم تلاش‌های انجام شده در بخش‌های مختلف حاکمیتی و مردمی و کامیابی‌های قابل توجه در عرصه‌های علمی و فناوری، متاسفانه شاخص‌های کلان اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و حتی فرهنگی کشور در شرایط مناسبی قرار نداشته و به ویژه در حوزه معیشت و زندگی مردم شاهد نابسامانی‌های جدی نظیر تورم و گرانی لجام گسیخته، رکود، کاهش قدرت خرید، بیکاری، افزایش سن ازدواج، گسترش آسیب‌های اجتماعی و بحران‌هایی چون تعطیلی کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، تزلزل بورس و بازار سرمایه و ... هستیم. بروز چنین شرایطی موجب شده تا فشارهای سنگینی بر طبقات محروم و مستضعف و حتی طبقات متوسط جامعه وارد آید که تداوم آن می‌تواند به تعمیق نارضایتی عمومی و کاهش سرمایه اجتماعی بینجامد.
دعوت ۲۲۰ نماینده مجلس از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه